Ik verhuis naar het buitenland. Wat moet ik doen met mijn energiecontract?
Klaar voor een avontuur in het buitenland? Vergeet je energiecontract niet stop te zetten. Je hoeft ons enkel te verwittigen door een aantal gegevens te bezorgen. Dat kan tot uiterlijk 14 dagen na je verhuis via dit formulier.

Klaar voor een avontuur in het buitenland? Vergeet zeker niet je contract voor aardgas en/of elektriciteit bij TotalEnergies op te zeggen. Bezorg ons daarvoor de volgende gegevens, uiterlijk 14 dagen na je verhuis:
- je klantnummer (bv. E12345678 – Dit nummer staat bovenaan je factuur);
- je verhuisdatum;
- de EAN-codes en/of de meternummers van je vorige adres (check [hier] waar je die kunt vinden);
- de meterstand van je vorige woning op de verhuisdatum;
- je nieuwe adresgegevens;
- de gegevens van de ‘overnemer’ (de nieuwe bewoner van je vorige adres);
- een kopie van je energieovernamedocument, ondertekend door beide partijen.
Opgelet: zonder je meterstanden gebeurt de eindafrekening op basis van een schatting van je verbruik! Je kan je finale meterstanden vlot doorgeven in enkele klikken via Mijn klantenzone.
Alvast bedankt dat je onze klant was!
Verhuis je naar Frankrijk? Ook bij onze zuiderburen kun je bij TotalEnergies terecht. Doe je aanvraag via https://total.direct-energie.com/particuliers.