Overslaan en naar de inhoud gaan

Contact TotalEnergies

 

Wens je toch ons via email te contacteren?

Vul het contactformulier in.

Topic zone
Ben je al klant bij Totalenergies en ga je verhuizen?
Geen probleem! Je kan bij ons je huidige voorwaarden meenemen naar je nieuwe adres! Regel je verhuis door te klikken op "Verhuizen". Vul zowel voor je oude als je nieuwe woning het energieovernamedocument in samen met de tegenpartij (Je huisbaas, je huurder of een nieuwe of oude bewoner,...).

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Heb je een nieuw contract nodig voor een nieuw adres?
Klant worden kan snel en eenvoudig via onze website. Bel je ons liever? Dat kan op het nummer 078 48 64 64.
Je voorschotbedrag werd verhoogd of verlaagd?
Het bedrag kan veranderen door meerdere factoren. Welke? Ontdek het hier.
Hoe kan je het bedrag van je voorschotfactuur aanpassen?
Wist je dat je zelf je voorschotfacturen kan aanpassen in je persoonlijke klantenzone? Klik op "Facturen > Mijn voorschot" om het bedrag van je voorschotfactuur aan te passen.

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Wanneer ontvang ik mijn afrekening?
Iedere netbeheerder bepaalt voor elke gemeente op welk moment de meteropname gebeurt, telkens ongeveer in dezelfde periode. Nadat je meterstanden naar de netbeheerder zijn gestuurd, moeten we wachten op de validatie door je netbeheerder.
Als we zijn validatie hebben ontvangen, stellen we zo snel mogelijk een afrekening op. Dat proces kan zo'n 45 dagen duren.
Waar kan je je gedetailleerde afrekening terugvinden?
Om de afrekeningen duidelijker en beter leesbaar te maken, heeft de overheid gevraagd om de jaarafrekeningen te vereenvoudigen. Het detail van de berekening van de jaarafrekening zal je voortaan terugvinden in je klantenzone en niet langer op je factuur.

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Je wilt een domiciliëring activeren.
Je kunt heel eenvoudig je domiciliëring activeren in je klantenzone in het gedeelte "Facturen > Mijn betalingsvoorkeuren".
Een terugbetaling ontvangen?
Je hebt van TotalEnergies een creditnota ontvangen na een afrekening in jouw voordeel, een annulering van een factuur of omdat je te veel had betaald. Je krijgt dit bedrag binnen de 18 werkdagen terugbetaald, als we over je bankrekeningnummer beschikken waarop we mogen terugstorten. In het gedeelte "Facturen > Mijn betalingsvoorkeuren" kun je je bankrekeningnummer voor terugbetaling activeren of aanpassen.

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Mijn betaling is nog niet zichtbaar in de klantenzone?
Van zodra je je factuur hebt betaalt, gaan we dit zo snel mogelijk in je klantenzone updaten. Wees niet ongerust als je het niet meteen ziet. Dit kan ongeveer 3 dagen duren.

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Wil je onze mobile app ontdekken?
Installeer vandaag nog onze mobile app op je smartphone en hou je energiebudget binnen handbereik!”

Apple - Android

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Welk type contract heb ik?
Alle informatie betreffende je contract kan je terugvinden in het gedeelte "Contracten".
Ik heb vragen over mijn contractvernieuwing.
Wellicht ga je hier een antwoord terugvinden op je vraag .

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Door je verwarmingsketel op tijd te laten onderhouden, hou je je verbruik optimaal. Zo bespaar je tot 12% op je energiefactuur!

Ontdek het hier

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Een probleem met je elektrische installatie? met je verwarming? met je geiser?

Ontdek het hier

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Zonnepanelen installeren? Dat is een investering die winst opbrengt. En een slimme keuze voor het milieu.
Een offerte aanvragen of je opbrengst berekenen?

Dat kan je hier


Heb je al zonnepanelen en wil je niets van je dagelijkse energieproductie verliezen?
Investeren in een thuitbatterij om je energie tot 's avonds te bewaren.

Vraag je offerte

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Waarom zou je kiezen voor een laadpaal van TotalEnergies?
Met een laadpaal van TotalEnergies kan je elke elektrische wagen opladen, ongeacht het model. Onze laadpunten zijn immers voorzien van een geïntegreerde type 2-kabel – die ook het meest gangbaar is: je hoeft dus geen oplaadkabel op te bergen of mee te zeulen in je kofferbak.
Een laadpaal bij je thuis installeren?

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Heb je een vraag over je persoonsgegevens? Wens je je toestemmingen te wijzigen? In het gedeelte "Mijn voorkeuren > Mijn privacy" kun je je persoonsgegevens raadplegen en aanpassen.

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Wellicht ga je hier een antwoord terugvinden op je vraag.

Toch hulp nodig? Start dan hieronder je chat en één van onze medewerkers gaat je verderhelpen of vul het contactformulier verder in.

Question zone
Upload zone
Customer data zone
Disclaimer zone

* De Persoonsgegevens worden verzameld en verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid.