Overslaan en naar de inhoud gaan
Mijn facturen beheren

Mijn facturen beheren

In het kort

Een plaats waar u uw facturen kunt beheren, analyseren en betalen? Mijn klantenzone. Een handig overzicht zonder stress. Download, controleer en betaal het uitstaande bedrag via de onlinetool. Liever een domiciliëring?

Hoe raadpleeg ik mijn facturen in Mijn klantenzone

In Mijn klantenzone bekijk je heel overzichtelijk je facturen. Op de homepagina krijg je een lijst van alle facturen en betalingen. In het overzicht vind je van die facturen zowel je voorschotfactuur als de afrekening en betaalstatus terug. Koos je voor een handige domiciliëring? Dan zie je ook wanneer die gepland staat. 
 

Kan ik mijn facturen downloaden in Mijn klantenzone

Dat kan! Elke factuur kun je individueel downloaden. Klik op de drie rode puntjes naast de factuur om ze op te slaan en te downloaden. Op die manier vind je op elk moment je factuur terug.
 

 

Afbeelding
factures-nl

 

 

Afbeelding
mes fac nl


 

Kan ik mijn afrekening in detail bekijken?

Sinds 1 januari 2022 gebruiken alle energieleveranciers een wettelijk formaat voor de afrekening. Hierdoor vind je op je afrekening niet meer alle details per facturatiepost terug. Via Mijn klantenzone heb je wel nog toegang tot die details én kun je alle afrekeningen doorpluizen. Download hiervoor eerst de factuur. Dat doe je door te klikken op de drie rode puntjes naast de factuur. Onderaan de pagina vind je de verschillende onderdelen. Schuif hier met je muis over tot het handje verschijnt. Klik daarna op het onderdeel dat je wil bestuderen.
 

Het openstaande saldo in Mijn klantenzone klopt niet. Wat doe ik hieraan?

Betaalde je een factuur, maar vind je die betaling nog niet terug in Mijn klantenzone? Dat kan! De betaling die we van jou ontvangen, verwerken we via ons boekhoudsysteem. Zo verbinden we de betaling aan de juiste factuur en updaten we jouw Mijn klantenzone. Dat proces duurt soms enkele dagen. Wees dus zeker niet ongerust, we zijn ermee bezig. Merk je dat het langer dan een paar dagen duurt? Neem er dan je klantenreferentie bij en contacteer ons via de chat. We controleren het snel voor jou! 

Heb je een actief afbetalingsplan? Raadpleeg dan die documenten! Vergeet ook niet dat je naast de schijven van je afbetalingsplan ook je facturen moet blijven betalen. Heb je vragen rond je afbetalingsplan? Contacteer ons via chat.
 

 

 

Hoe kan ik mijn factuur betalen via Mijn klantenzone? 

Betaal je per overschrijving? Dan breng je de betaling makkelijk in orde via Mijn klantenzone. Via de optie ‘PayNext’ heb je de mogelijkheid om de factuur rechtstreeks te betalen. Extra tip: bekijk eens of een domiciliëring iets voor jou is. Die activeer je makkelijk in Mijn klantenzone. Op die manier ben je er zeker van dat je jouw facturen altijd tijdig én correct betaalt.  

Afbeelding
mes-préférences-de-paiement-modifier-nl

 

 

Afbeelding
mes-préférences-de-paiement-modifier-nl

 

 

Afbeelding
par-domiciliation-nl

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op