Welk bedrag van mijn energiefactuur moet ik nog betalen? Waar kan ik mijn openstaande facturen van TotalEnergies vinden?
Wil je weten of je je gas- en/of elektriciteitsfactuur aan TotalEnergies hebt betaald? Controleer je rekeningsaldo (betalingen, openstaand saldo, saldo in jouw voordeel) in Mijn klantenzone of via onze app.
Weet je niet meer of je je elektriciteits- en/of gasfactuur aan je energieleverancier hebt betaald? Maak je geen zorgen: je kan alle gegevens over de status van je rekening bekijken in Mijn klantenzone, of de klantendienst van TotalEnergies contacteren.
Dan weet je welke betalingen je al hebt uitgevoerd, welk saldo er eventueel nog openstaat of welk saldo nog in jouw voordeel is.
De status van je rekening in je klantenzone
Om gemakkelijk de status van je rekening te controleren, ga je naar de website van TotalEnergies en log je in op Mijn klantenzone. Op de startpagina vind je een overzicht van je betalingsstatus. Klik voor meer informatie op de link ‘Mijn facturen’, die je op verschillende plaatsen vindt.
Heb je nog geen account? Klik hier en maak er een aan in een paar minuten!
Maak het jezelf makkelijk. Kies voor een domiciliëring.
Nooit meer en betaling vergeten ? Betaal je facturen via domiciliëring. Om zo'n domiciliëring te activeren, ga je gewoon naar Mijn klantenzone of vul je een aanvraagformulier in.
Hoe krijg ik toegang tot Mijn klantenzone?
Je downloadt de app via de App Store of Google Play. Het is ook mogelijk om deze QR-code te scannen. Mijn klantenzone is beschikbaar als mobiele app in België maar ook op onze website.