Overslaan en naar de inhoud gaan
Welk bedrag van mijn energiefactuur moet ik nog betalen? Waar kan ik mijn openstaande facturen van TotalEnergies vinden?

Welk bedrag van mijn energiefactuur moet ik nog betalen? Waar kan ik mijn openstaande facturen van TotalEnergies vinden?

In het kort

Wil je weten of je je gas- en/of elektriciteitsfactuur aan TotalEnergies hebt betaald? Controleer je rekeningsaldo (betalingen, openstaand saldo, saldo in jouw voordeel) in Mijn klantenzone of via onze app.

Weet je niet meer of je je elektriciteits- en/of gasfactuur aan je energieleverancier hebt betaald? Maak je geen zorgen: je kan alle gegevens over de status van je rekening bekijken in Mijn klantenzone, of de klantendienst van TotalEnergies contacteren.

Dan weet je welke betalingen je al hebt uitgevoerd, welk saldo er eventueel nog openstaat of welk saldo nog in jouw voordeel is.

De status van je rekening in je klantenzone

Om gemakkelijk de status van je rekening te controleren, ga je naar de website van TotalEnergies en log je in op Mijn klantenzone. Op de startpagina vind je een overzicht van je betalingsstatus. Klik voor meer informatie op de link ‘Mijn facturen’, die je op verschillende plaatsen vindt. 

Heb je nog geen account? Klik hier en maak er een aan in een paar minuten! 
 

Afbeelding
mes fac nl

 

Maak het jezelf makkelijk. Kies voor een domiciliëring

Nooit meer en betaling vergeten ? Betaal je facturen via domiciliëring. Om zo'n domiciliëring te activeren, ga je gewoon naar Mijn klantenzone of vul je een aanvraagformulier in. 

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op