Overslaan en naar de inhoud gaan
Ik heb mijn factuur niet ontvangen of heb ze verloren. Waar kan ik een duplicaat vinden?

Ik heb mijn factuur niet ontvangen of heb ze verloren. Waar kan ik een duplicaat vinden?

In het kort

Het overkomt iedereen weleens: je klikt op een verkeerde button en wist per toeval een e-mail. Of je post belandt onopzettelijk in de prullenbak. Geen nood: via Mijn klantenzone download je snel een duplicaat van al je facturen.

Een papieren of digitale factuur verloren? Je kan een duplicaat van je facturen opvragen via Mijn klantenzone. Daar vind je een overzicht van alle facturen én betalingen.

 

Afbeelding
kop boven aan het scherm
Afbeelding
Subcategorie facturen

 

Hoe krijg ik toegang tot Mijn klantenzone?

Je downloadt de app via de App Store of Google Play. Het is ook mogelijk om deze QR-code te scannen. Mijn klantenzone is beschikbaar als mobiele app in België maar ook op onze website.

QR code de téléchargement d' l'app TotalEnergies

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op