Overslaan en naar de inhoud gaan
Waarom heb ik nog geen voorschotfactuur ontvangen van TotalEnergies?

Waarom heb ik nog geen voorschotfactuur ontvangen van TotalEnergies?

In het kort

We hebben je voorschotfactuur nog niet kunnen opmaken omdat we een tijdelijk elektronisch communicatieprobleem met je distributienetbeheerder ondervinden. Je hoeft geen stappen te ondernemen. 

Heb je nog geen voorschotfactuur van ons ontvangen? Dit komt waarschijnlijk doordat we een probleem ondervinden bij het doorgeven van de nodige informatie tussen de distributienetbeheerder (DNB) en onszelf.

Geen actie vereist

Soms kunnen bepaalde gegevens vastlopen in het communicatiesysteem tussen je DNB en je energieleverancier. We lossen dit zo snel mogelijk op en jij hoeft geen stappen te ondernemen.
 

Je eerste voorschotfactuur

Zodra het incident is opgelost en we over de nodige informatie beschikken, berekenen we je maandelijks voorschotbedrag en sturen we je de eerste factuur. Houd er rekening mee dat we je mogelijk meerdere voorschotfacturen tegelijk sturen om de achterstand in te halen. Alvast onze oprechte excuses daarvoor.

Wil je meer weten over de berekening van je voorschotbedrag? Lees hier hoe we te werk gaan.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op