Overslaan en naar de inhoud gaan
Waarom heb ik niet het volledige bedrag van de creditnota van TotalEnergies ontvangen?

Waarom heb ik niet het volledige bedrag van de creditnota van TotalEnergies ontvangen?

In het kort

Als je niet het volledige bedrag van je creditnota hebt ontvangen, komt dat omdat wij het bedrag van de factuur of facturen die je nog niet hebt betaald, in mindering hebben gebracht.

Je ontving van ons een creditnota op je gas- en/of elektriciteitsfactuur. Dit betekent dat je rekening bij TotalEnergies een positief saldo heeft en dat je recht hebt op een terugbetaling van ons. 

Een eenvoudige verklaring

Toch heb je niet het volledige bedrag ontvangen dat op je creditnota staat. Dat verbaast je. Maak je geen zorgen, er is een eenvoudige verklaring voor: als er openstaande facturen waren op het moment dat wij de creditnota verstrekten, werd het bedrag van die facturen afgetrokken van het bedrag dat wij je moesten terugbetalen. Daarom kreeg je enkel het verschil op je rekening teruggestort.

Vermijd verrassingen in de toekomst

Wil je dit soort verrassingen in de toekomst vermijden? We raden je aan om je betalingen via een bankdomiciliëring uit te voeren. Om deze domiciliëring te activeren, ga je naar Mijn klantenzone, of vul je dit aanvraagformulier in.

 

Afbeelding
kop boven aan het scherm

 

 

Afbeelding
mes-préférences-de-paiement-nl

 

 

Afbeelding
mes-préférences-de-paiement-modifier-nl

 

 

Afbeelding
domiciliation

 

 

Hoe krijg ik toegang tot Mijn klantenzone?

Je downloadt de app via de App Store of Google Play. Het is ook mogelijk om deze QR-code te scannen. Mijn klantenzone is beschikbaar als mobiele app in België maar ook op onze website.

 

QR code de téléchargement d' l'app TotalEnergies

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op