Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen/doorgeven voor een terugbetaling?
Om veiligheidsredenen hebben wij liever dat je naar Mijn klantenzone gaat om het rekeningnummer waarop je de terugbetalingen wilt laten uitvoeren, te wijzigen of aan ons door te geven.
Je hebt een creditnota ontvangen omdat je recht hebt op een terugbetaling van ons. Nu wil je ons het rekeningnummer waarop je deze terugbetaling wilt laten uitvoeren, meedelen of wijzigen.
Veiligheid voor alles
Een rekeningnummer geef je niet zomaar door. We nemen daarom liever geen risico wanneer je dit nummer wilt wijzigen of het ons wilt meedelen als we het nog niet kennen. Ga naar Mijn klantenzone en dan naar ‘Facturen/Mijn betalingsvoorkeuren’. Klik in het tekstveld ‘Betaalwijze’ op ‘Aanpassen’ en volg de instructies. Het rekeningnummer dat je doorgaf voor betalingen, zal gebruikt worden voor terugbetalingen.
Om je rekeningnummer aan te passen of door te geven voor een domiciliëring, ga je naar Mijn klantenzone en volg je dezelfde procedure als hierboven.
Hoe je facturatiegegevens aanpassen?
Er zijn bij TotalEnergies verschillende mogelijkheden om je facturen te betalen: via domiciliëring, via domiciliëring en regularisatiefactuur via overschrijving, of per maandelijkse overschrijving. Om je facturatiegegevens aan te passen, ga je naar Mijn klantenzone en vervolgens naar ‘Facturen/Mijn betalingsvoorkeuren’. Daar vind je het kadertje ‘Betaalwijze’. Klik op ‘Aanpassen’ en maak je keuze uit de drie voorgestelde opties.
Maak het jezelf makkelijk. Kies voor een domiciliëring.
Wil je je terugbetaling sneller ontvangen ? Betaal je facturen via een domiciliëring. Om zo'n domiciliëring te activeren, ga je gewoon naar Mijn klantenzone, of vul je een aanvraagformulier in.
Hoe krijg ik toegang tot Mijn klantenzone?
Je downloadt de app via de App Store of Google Play. Het is ook mogelijk om deze QR-code te scannen. Mijn klantenzone is beschikbaar als mobiele app in België maar ook op onze website.