Overslaan en naar de inhoud gaan
Mijn facturen beheren

Mijn facturen beheren

In het kort

Je financiële gegevens zijn in veilige online handen in je Mijn klantenzone. Wil je een domiciliëring? En ontvang je jouw facturen van TotalEnergies liever via e-mail? Dan pas je hier jouw voorkeuren in enkele klikken aan. 

Hoe activeer ik een domiciliëring of pas ik ze aan?

In Mijn klantenzone pas je makkelijk én veilig jouw betalingsgegevens aan. Ga via het tabblad ‘Facturen’ naar ‘Mijn betalingsvoorkeuren’. Daar heb je de mogelijkheid om je betaalwijze te veranderen. De betaalmethode geeft aan hoe je op dit moment je facturen betaalt bij TotalEnergies. 

 

Afbeelding
mes-préférences-de-paiement-nl

 

 

Afbeelding
mes-préférences-de-paiement-modifier-nl

 

Wil je kiezen voor een handige domiciliëring? Geef dan je bankrekeningnummer in en kies voor domiciliëren. Ga voor een volledige domiciliëring voor al je facturen of een gedeeltelijke domiciliëring voor alleen je voorschotfacturen. In dat laatste geval betaal je alle jaarafrekeningen nog altijd per overschrijving. 

 

Afbeelding
par-domiciliation-nl

 

Je ontvangt een e-mail om je wijziging goed te keuren. Het is belangrijk om de wijziging te valideren. Zo kunnen wij er bij TotalEnergies meteen mee aan de slag. Na de bevestiging krijg je een e-mail die meldt dat het systeem de wijziging verwerkt. Dat kan enkele uren duren. 
 

Hoe ontvang ik mijn facturen van TotalEnergies via e-mail?

Ga via Mijn klantenzone naar het tabblad ‘Facturen’ en kies vervolgens ‘Mijn betalingsvoorkeuren’. Helemaal onderaan kun je het type facturering aanpassen. Kies hier voor facturatie via e-mail. Geef het correcte e-mailadres in en controleer het goed. Vergeet daarna niet op ‘Bijwerken’ te klikken om de wijziging te voltooien. Het systeem verwerkt jouw voorkeur. 
 

 

Afbeelding
mes-préférences-de-paiement-nl

 

 

Afbeelding
envoi-de-la-facture-nl


 

Waarom kan ik mijn rekeningnummer niet aanpassen in Mijn klantenzone?

Betaal je via domiciliëring? Dan is dat bankrekeningnummer ook automatisch het nummer dat TotalEnergies bij een eventuele terugbetaling gebruikt. Soms ervaart het tabblad ‘Mijn betalingsvoorkeuren’ interne storingen. In dat geval neem je best contact op met de klantendienst van TotalEnergies België via chat.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op