Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe kan ik een domiciliëring bij TotalEnergies activeren?

Hoe kan ik een domiciliëring bij TotalEnergies activeren?

In het kort

Wil je een domiciliëring activeren bij TotalEnergies - en dus je facturen betalen via een domiciliëring op je bankrekening? Je kan dit eenvoudig doen via Mijn klantenzone, een formulier of onze klantendienst. 

Wat is een domiciliëring en wat zijn de voordelen ervan?

Wil je je elektriciteits- en/of gasfacturen van TotalEnergies via domiciliëring betalen? Dit is een uitstekende beslissing, want zo kan je niet meer vergeten te betalen: dankzij deze domiciliëring op je bankrekening zorgt je bank voor de betaling van je factuur op de vervaldatum!

Hoe activeer ik de domiciliëring?

Je hebt verschillende mogelijkheden. Je kan de domiciliëring activeren:

  • wanneer je je aanmeldt bij TotalEnergies;
  • via Mijn klantenzone
  • door dit aanvraagformulier in te vullen en te ondertekenen;
  • of door onze klantendienst te vragen het nodige te doen. 

Let op: voor deze optie moet je de voorbije 6 maanden al 3 betalingen met je rekening hebben uitgevoerd. 

 

Afbeelding
kop boven aan het scherm
 
Afbeelding
mes-préférences-de-paiement-nl
 
Afbeelding
mes-préférences-de-paiement-modifier-nl


 

Afbeelding
domiciliation

 

Geen voorschotfacturen meer

Als je kiest voor betaling via domiciliëring, moet je er rekening mee houden dat je geen voorschotfacturen meer ontvangt – tenzij het bedrag verandert – maar enkel je jaarafrekening. Je kan al je facturen wel nog altijd bekijken in Mijn klantenzone.

 

Hoe krijg ik toegang tot Mijn klantenzone

Je downloadt de app via de App Store of Google Play. Het is ook mogelijk om deze QR-code te scannen. Mijn klantenzone is beschikbaar als mobiele app in België maar ook op onze website.

 

QR code de téléchargement d' l'app TotalEnergies

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op