Ik verhuis
Energievragen tijdens je verhuis? TotalEnergies ontzorgt. Hou je energiegegevens zeker bij de hand bij het invullen van het formulier. Zitten die ergens goed verstopt in een verhuisdoos? Geen probleem, we nemen nadien contact met je op.
Hoe geef ik mijn verhuis door via Mijn klantenzone?
We begeleiden je graag verder met al je energievragen tijdens je verhuis doorheen België! Via Mijn klantenzone registreer je je nieuwe EAN-code en meterstanden en hou je ons op de hoogte van je nieuwe adres.
Hou zeker een energieovernamedocument bij de hand, want dat document wordt gebruikt bij een geschil. Dit document vul je in met de vorige of toekomstige bewoners. Zo voorkom je discussies en misverstanden. Via ‘Verhuizen’ kan je jouw verhuis makkelijk aan ons melden. We hebben de volgende gegevens nodig:
- De EAN-code van je gas- en/of elektriciteitsmeter. Die vind je terug onder ‘Contracten’ en ‘Details’.
- Je meterstanden. Om je TotalEnergies-eindafrekening op te stellen.
- Je nieuwe adres in België. Om het nieuwe contract meteen in orde maken.
Is het erg als ik niet al mijn gegevens voor mijn verhuis bij de hand heb?
Zeker niet! Vul het online verhuisformulier van TotalEnergies al zo volledig mogelijk in. Nadien neemt één van onze verhuismedewerkers contact met je op om alle ontbrekende gegevens op een ander moment aan te vullen. Wat we nodig hebben:
- De EAN-code van je gas- en/of elektriciteitsmeter. Die vind je terug onder ‘Contracten’ en ‘Details’.
- Je meterstanden. Om je eindafrekening op te stellen.
- Je nieuwe adres in België. Om het nieuwe contract meteen in orde maken.