Overslaan en naar de inhoud gaan
Mijn leveradressen beheren via Mijn klantenzone

Mijn leveradressen beheren via Mijn klantenzone

In het kort

In Mijn klantenzone beheer je eenvoudig jouw klantenreferenties. Eén of meerdere! Je vindt hier ook je leveradres terug én controleert je opgegeven energiesoort – aardgas of elektriciteit – en je contracten. Simpel en gebruiksvriendelijk.

Hoe voeg ik een leveradres toe in Mijn klantenzone?

Het is mogelijk om meer dan één referentie in Mijn klantenzone toe te voegen. Beweeg met je muis over voor- en achternaam rechtsboven. In de lijst die verschijnt, zoek je het tabblad ‘Mijn klantnummers beheren’. Hierin kan je een nieuwe klantenreferentie toevoegen. 

 

Afbeelding
gérer-mes-références-nl

 

 

Afbeelding
ajouter-une-référence-nl

 

Ik zie maar 1 energiesoort (aardgas of elektriciteit) in Mijn klantenzone. Hoe komt dat?

Er zijn twee mogelijkheden.

 

  1. Heb je meer dan één klantenreferentie?
    Klik dan op je naam. Hier zie je alle klantenreferenties die gekoppeld zijn aan je klantenzone. Lukt het niet? Neem contact met TotalEnergies België op via de chat. We helpen graag! 

    Heb je een klantenreferentie voor aardgas en een andere voor elektriciteit en wil je deze samenvoegen? Dat kan natuurlijk ook! Neem contact op via de chat zodat wij het voor jou in orde kunnen maken.
     
  2. Heb je maar één klantenreferentie en vind je maar één van de twee energiesoorten terug in Mijn klantenzone?
    Aardgas maar geen elektriciteit. Of elektriciteit maar geen aardgas. Via het pijltje onderaan het leveringsadres pas je vlot het adres aan. Klik via ‘Je contracten op dit adres’ om te controleren of je op dat adres elektriciteit of aardgas hebt, of beide. 

    Heb je nog vragen? Contacteer TotalEnergies via de chat! We pluizen het graag voor je uit en brengen alles voor je in orde. 
     

 

 

Hoe voeg ik een tweede leveradres in België toe?

Dat doe je via het online inschrijvingssysteem. Inschrijven in enkele kliks doe je hier. 
 

Ik heb Mijn klantenzone voor privéleveringen én wens een professioneel klantennummer toe te voegen. Kan dat? 

Wat fijn dat je zowel privé als professioneel voor TotalEnergies kiest! Op dit moment is het nog niet mogelijk om in één klantenzone zowel een privé- als professioneel contract te voorzien in België.

Voor een privécontract maak je vlot een account aan in Mijn klantenzone via deze link. Voor een professioneel contract maak je hier een ander account aan. Dat kan trouwens perfect met hetzelfde e-mailadres.

We zijn altijd op zoek naar de beste klantenervaring bij TotalEnergies. Elke dag werken we achter de schermen hard aan nieuwe functies. 

 

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op