Overslaan en naar de inhoud gaan
Wat moet ik doen als ik mijn jaarafrekening niet heb ontvangen?

Wat moet ik doen als ik mijn jaarafrekening niet heb ontvangen?

In het kort

We wachten op de validering van je meterstanden door je netbeheerder. Maak je geen zorgen, er is gewoon een vertraging opgetreden in de communicatie tussen je netbeheerder en ons. Je hoeft niets te doen. 

Soms ontvangen wij de informatie die je distributienetbeheerder (DNB) ons moet doorsturen niet onmiddellijk.    Deze informatie kan bijvoorbeeld betrekking hebben op je jaarafrekening, die we opmaken nadat  je meterstanden zijn gevalideerd door je DNB. 

Nog even geduld

Maar maak je geen zorgen: je hoeft geen stappen te ondernemen. En je meterstanden gaan niet verloren, er is gewoon een vertraging opgetreden in de communicatie van de validering. Het kan hoe dan ook ongeveer 45 dagen duren nadat we deze validering ontvangen vooraleer jij je jaarafrekening ontvangt.
 

Bijkomende informatie

Wil je nu al een idee hebben van je verbruik? Je kunt het op elk moment nakijken in  Mijn Klantenzone

 

Afbeelding
verbruik

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op