Wat moet ik doen als ik mijn jaarafrekening niet heb ontvangen?
We wachten op de validering van je meterstanden door je netbeheerder. Maak je geen zorgen, er is gewoon een vertraging opgetreden in de communicatie tussen je netbeheerder en ons. Je hoeft niets te doen.
Soms ontvangen wij de informatie die je distributienetbeheerder (DNB) ons moet doorsturen niet onmiddellijk. Deze informatie kan bijvoorbeeld betrekking hebben op je jaarafrekening, die we opmaken nadat je meterstanden zijn gevalideerd door je DNB.
Nog even geduld
Maar maak je geen zorgen: je hoeft geen stappen te ondernemen. En je meterstanden gaan niet verloren, er is gewoon een vertraging opgetreden in de communicatie van de validering. Het kan hoe dan ook ongeveer 45 dagen duren nadat we deze validering ontvangen vooraleer jij je jaarafrekening ontvangt.
Bijkomende informatie
Wil je nu al een idee hebben van je verbruik? Je kunt het op elk moment nakijken in Mijn Klantenzone.