Overslaan en naar de inhoud gaan
Ik heb mijn jaarafrekening nog niet ontvangen?

Ik heb mijn jaarafrekening nog niet ontvangen?

In het kort

Zat je jaarafrekening nog niet in je inbox of brievenbus? Wellicht is daar een logische reden voor. Mogelijk wachten we nog op validatie van je meterstanden door je netbeheerder. Dit kan 45 dagen duren. Toch vragen? Contacteer ons.

De meteropname voor je jaarafrekening gebeurt normaal gezien elk jaar in dezelfde maand, afhankelijk van je netbeheerder. 

Het precieze moment van je jaarlijkse meteropname wordt bepaald door je netbeheerder. Je kan contact met ons opnemen om hiervan al een idee te hebben. Als jij je meterstanden naar je netbeheerder hebt gestuurd, moeten wij wachten op validatie door je netbeheerder. Zodra we die validatie hebben, stellen we je jaarafrekening op. Dit kan ca. 45 dagen duren.

 

Afbeelding
Ik heb mijn jaarafrekening nog niet ontvangen?

 

Let wel: voor periodes van minder dan 60 dagen ontvang je geen jaarafrekening.

Maak je je zorgen omdat je nog op je jaarafrekening wacht? Contacteer ons via chat of via het contactformulier op onze website en we bekijken het voor je.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op