Overslaan en naar de inhoud gaan
Wat is de status van mijn inschrijving?

Wat is de status van mijn inschrijving?

In het kort

Klant geworden bij TotalEnergies? Proficiat! We (dubbel)checken jouw gegevens vooraleer je een bevestiging krijgt via mail. Zo zijn we zeker dat élk detail klopt en starten we op een fijne manier! 

Status inschrijving

Schreef je je onlangs in op onze website of via onze klantendienst, maar heb je nog geen bevestiging ontvangen? Geen zorgen. Het kan vijf tot tien dagen duren voor je de officiële, definitieve bevestiging van je inschrijving en de overname van je energielevering door TotalEnergies ontvangt. 

Controle van inschrijving

Waarom deze termijn? We hebben wat tijd nodig om je klantgegevens te valideren en de overname van je energielevering te bevestigen aan je vorige leverancier. De controle van je gegevens (zoals de EAN-nummers van je elektriciteitsmeter en/of gasmeter) kan enkele dagen duren, afhankelijk van je beschikbaarheid en de contactgegevens waarover we beschikken. Vermeld bij je inschrijving dus zeker je e-mailadres en je telefoonnummer.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op