Overslaan en naar de inhoud gaan
Ik ben verhuisd naar mijn nieuwe woning. Zetten jullie mijn factuur stop?

Ik ben verhuisd naar mijn nieuwe woning. Zetten jullie mijn factuur stop?

In het kort

Klaar met verhuizen? Mogelijks ontving je nog een factuur voor de energie op je vorige adres. Was dat vóór of op de tiende van de maand? Dat hoef je het bedrag niet te betalen. Geef je adreswissel snel door voor een vlotte overname.

Ontving je nog een factuur voor de energie op je vorige adres? Was dat vóór of op de tiende van de maand? Dat hoef je het bedrag niet te betalen.

Geef de verhuis naar je nieuwe woning zo snel mogelijk aan ons door. Dan beloven wij een vlotte overname. Doe dat uiterlijk 14 dagen na de officiële verhuisdatum en op één van deze 3 manieren:

  1. Meld je aan in Mijn klantenzone en vul het betreffende formulier in. 


     
Afbeelding
je verhuist


 

Afbeelding
déménager-je-commence-nl



Of
 

  1. Surf naar MyMove en vul het energieovernamedocument in. Ga vervolgens naar Mijn klantenzone en breng je adreswijziging in enkele klikken in orde. 

    Of
     
  2. Bel ons Move-team op het nummer 078 48 08 88.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op