Een probleem in Mijn Klantenzone
Inloggen in Mijn Klantencentrum is een koud kunstje. Maar er kunnen zich problemen voordoen. Kunt u niet inloggen? Is uw e-mailadres al gebruikt? Wilt u uw wachtwoord wijzigen? Hier zijn de oplossingen!
Hoe komt het dat ik bij mijn inschrijving niet kan inloggen in Mijn klantenzone?
Je inschrijving gebeurt eenvoudig én veilig. Alles moet precies juist zitten, om te voorkomen dat onbevoegden toegang krijgen tot jouw account. Een kleine schrijffout in je e-mailadres zorgt daarom al voor problemen. Kijk dus bij je inschrijving alles goed na.
Ik ontving geen e-mail om mij in te schrijven in Mijn klantenzone. Wat nu?
Normaal ontvang je een e-mail als bevestiging van jouw inschrijving in Mijn klantenzone. Soms belandt de e-mail in de spamfolder. Wacht daarom enkele minuten af en check vervolgens al je mappen in je mailbox. Nog altijd geen e-mail gevonden? Dan maakte je misschien een foutje in je e-mailadres. Schrijf je opnieuw in en let zeker op de juiste schrijfwijze van je naam, de punt en de domeinnaam achteraan.
Ik krijg bij het aanmaken van een account in Mijn klantenzone de foutmelding dat mijn e-mailadres al in gebruik is. Wat doe ik?
Dan maakte je waarschijnlijk eerder al eens een account aan bij TotalEnergies. Je ontvangt dan op het opgegeven e-mailadres een uitnodiging om een nieuw wachtwoord aan te maken. Daarna kan je gewoon inloggen in Mijn klantenzone. Jouw klantenreferentie is dan ook automatisch gekoppeld aan dat account.
Hoe kan ik Mijn klantenzone linken aan een ander e-mailadres?
In Mijn klantenzone vul je heel makkelijk een ander e-mailadres in. Onder het kopje ‘Mijn account’ pas je de accountgegevens vlot aan. Verander je naam, achternaam, wachtwoord of e-mailadres en druk daarna op ‘Opslaan’.