Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe maak ik Mijn klantenzone aan?

Hoe maak ik Mijn klantenzone aan?

In het kort

Wil je gebruikmaken van Mijn klantenzone? Maak dan eerst een gratis account aan.

Voer je e-mailadres, voornaam en naam in en kies een sterk wachtwoord. Enkele ogenblikken later ontvang je een e-mail van TotalEnergies met een bevestigingslink.

Let wel, deze link is maar één dag geldig. Is de link vervallen? Dan moet je een nieuwe account aanmaken. Zodra je op ‘Ik bevestig’ klikt, is je account aangemaakt en kom je automatisch in Mijn klantenzone van TotalEnergies terecht.

Open je je account voor het eerst? Dan is het nog leeg. Voer eenmalig je klantenreferentie in. Nu heb je nog een verificatiecode nodig. Die ontvang je op twee mogelijke manieren: 

  1. via sms
     
  2. via e-mail

Heb je geen toegang meer tot het telefoonnummer of e-mailadres dat je eerder opgaf? Contacteer TotalEnergies dan even via de chat rechtsonder op de pagina. 

Voer nu ook de verificatiecode in. Let op! De verificatiecode is hoofdlettergevoelig! 
 

Hoe verwijder of deactiveer ik mijn account?

Je account kun je niet zelf deactiveren. Maar onze medewerkers helpen je hier graag bij. Neem contact met ons op via chat 
 

Afbeelding
chat-avec-un-expert-nl


of via het contactformulier. Wij doen het nodige en laten je via mail weten wanneer je account bij TotalEnergies gedeactiveerd is.
 

Afbeelding
formulaire-de-contact-nl

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op