Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe kan ik mijn ketelonderhoud door TotalEnergies plannen?

Hoe kan ik mijn ketelonderhoud door TotalEnergies plannen?

In het kort

Als je klant bent bij TotalEnergies voor minstens een van je energieën, is het plannen van een onderhoud voor je gas- of stookolieketel super eenvoudig. Log in via Mijn klantenzone om je aanvraag te doen en wij zorgen voor de rest: afspraak, factuur en attest.

Heb je bij TotalEnergies een onderhoudscontract afgesloten voor je (condenserende) gas- of stookolieketel? Is het tijd voor een onderhoud en een keuring? Het plannen van dit onderhoud is zeer eenvoudig: je hoeft nauwelijks iets te doen behalve in te loggen op Mijn klantenzone

Heel eenvoudige stappen

Dus, eerste stap: je doet je aanvraag door in te loggen op je account in Mijn klantenzone

 

 

Afbeelding
klantenzone

 

 

Afbeelding
assistance nl

 

 

Daarna nemen wij het over en neemt onze partner telefonisch contact met je op om een afspraak te maken wanneer het jou het best uitkomt. Dus wees de komende dagen alert als een telefoonnummer dat je niet kent je probeert te bereiken ... dat zouden wij kunnen zijn!

Op de betreffende dag voert de erkende technicus het onderhoud uit en controleert hij/zij of je gas- of stookolieketel goed werkt volgens de wettelijke specificaties. Wij willen je vragen om meteen na het onderhoud te betalen, uitsluitend via Bancontact. Je hoeft dus geen contant geld te voorzien, dat is veiliger voor iedereen. 

Na het onderhoud

Je ontvangt je factuur en het wettelijke attest via e-mail. Denk eraan dat het belangrijk is dit attest te bewaren, want als er schade is aan je verwarmingsinstallatie, kan je je verzekeringsmaatschappij het bewijs leveren dat de verplichte keuring is uitgevoerd. Het is ook mogelijk dat je dit attest moet voorleggen aan de overheidsinstanties (bijvoorbeeld Leefmilieu Brussel) die je installatie komen inspecteren.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op