Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe kan ik mijn domiciliëring voor mijn energiefactuur wijzigen of stopzetten?

Hoe kan ik mijn domiciliëring voor mijn energiefactuur wijzigen of stopzetten?

In het kort

Wil je de bankrekening wijzigen waarmee je gas- en/of elektriciteitsfacturen automatisch worden betaald? Wil je deze domiciliëring enkel voor voorschotfacturen? Ga dan naar de beveiligde Mijn klantenzone.

Betaal je je gas- en/of elektriciteitsfacturen van TotalEnergies via domiciliëring? Dat is een heel goed idee, omdat je zo nooit een betaling mist. 

Wil je ze wijzigen of stopzetten? Dat kan!

Uiteraard kan je deze domiciliëring wijzigen. Zo kan je bijvoorbeeld het bankrekeningnummer waaraan je bank de domiciliëring koppelt, aanpassen.

Je kan ook beslissen om deze domiciliëring enkel te gebruiken voor de maandelijkse voorschotfacturen en de jaarafrekening zelf via overschrijving te betalen. Of misschien heb je liever de volledige controle over al je betalingen en wil je je domiciliëring stopzetten - vergeet dan niet je rekeningen voor de vervaldatum te betalen om herinneringen en de bijhorende kosten te vermijden. 

Veiligheid voor alles

Hoe kan je je domiciliëring wijzigen of stopzetten? Bij TotalEnergies is veiligheid een topprioriteit. Daarom vragen we je om deze wijzigingen uitsluitend in Mijn klantenzone aan te brengen, in het tabblad ‘Facturen/Mijn betalingsvoorkeuren’.

 

Afbeelding
factures-nl


 

Afbeelding
mes-préférences-de-paiement-nl


 

Afbeelding
mes-préférences-de-paiement-modifier-nl

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op