
Mijn klantenzone, je verbruik en account altijd bij én in de hand
Mijn Klantenzone is dé plek waar je in een vingerknip je persoonlijke gegevens aanpast, in één, twee, drie facturen downloadt en je maandelijkse voorschot heel eenvoudig zelf wijzigt.
Nieuw in Mijn klantenzone
Wie vertrouwd is met Mijn klantenzone heeft het vast al opgemerkt: het gloednieuwe menu “verbruik”. Hier kan je eenvoudig registreren en meten hoeveel je nu verbruikt. Ook voor eigenaars van zonnepanelen en slimme meters.
Mijn klantenzone in broekzakformaat
Wist je dat Mijn klantenzone sinds kort ook in broekzakformaat bestaat? Via onze gloednieuwe app TotalEnergies Power & Gas heb je alles binnen handbereik. We geven je 4 redenen om de app te downloaden!
Ons beste energieaanbod, vandaag tot € 100 korting
De energiemarkt was nog nooit zo complex en de prijzen waren nog nooit zo hoog. Daarom stellen we je één tarief voor: Het is zonder meer ons voordeligste energiecontract zonder in te boeten op kwaliteit en dienstverlening.
Waar komt de prijsstijging vandaan, én wat kan je doen?
De marktprijzen voor energie exploderen: de economie leeft op na de pandemie én het conflict in Oekraïne woedt. Het resultaat: een ongekende stijging van de marktprijzen voor elektriciteit en gas. Dat voel je in je portemonnee en dat roept ongetwijfeld veel vragen op.
Wat als ik mijn energiefactuur niet meer kan betalen?
Geen nood. Je valt zeker niet zo maar zonder stroom of gas. Er bestaan heel wat maatregelen en instanties waar je terecht kan. We sommen ze even op.
Alles over de federale verwarmingspremie van € 100
De federale overheid werkte de BTW-verlaging van 6% op je elektriciteits- en gasfactuur uit en nu is er ook de eenmalige verwarmingspremie van 100€.

Dat roept vragen op!
En dat snappen we. Vandaar dat we al een pak vragen beantwoorden. Onze FAQ al bezocht?
Je leest er hoe je je voorschot kan aanpassen, wat een contractvernieuwing inhoudt, én hoe eenvoudig het is je contract over te zetten als je verhuist.