Overslaan en naar de inhoud gaan
We hebben een nieuw bedrijfsadres. Wat moeten we doen?

We hebben een nieuw bedrijfsadres. Wat moeten we doen?

In het kort

Heel wat ondernemers vragen ons om het adres in hun contract aan te passen. Dat kan heel eenvoudig als het om een administratief adres gaat. Wijzigt het leveradres? Dan moeten we uw huidige energielevering stopzetten en een nieuw leveradres toevoegen.

Wijziging in uw administratief adres? 

Gaat het louter om een wijziging van het administratieve adres? Dan heeft dit geen impact op de levering van uw energie. Bezorg ons in dat geval gewoon even de nieuwe gegevens. We passen de gegevens zo snel mogelijk voor u aan.

Wijziging in uw leveradres? 

Gaat het om een wijziging van het leveradres of een van de leveradressen? Neem dan snel contact met ons op. We moeten dan namelijk op het oude adres de energielevering stopzetten en een nieuw leveradres toevoegen.

We hebben dan de volgende info nodig:

  • De EAN-code(s)
  • Het nieuwe leveradres
  • Uw type teller
  • Uw keuze van energie
  • Het geschatte verbruik
  • De meterstanden (als die er zijn)
  • De gewenste begindatum van het contract
  • De gegevens van de klant (naam, adres, btw-nummer)
  • Het energieovernamedocument, ingevuld en ondertekend door beide partijen 

Contacteer uw accountmanager

Bezorg bovenstaande info aan uw accountmanager. De contactgegevens van deze persoon zijn te vinden op uw facturen. Hij of zij maakt alles met plezier voor u in orde.

Nog steeds hulp nodig?