Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe verander ik het profiel voor Mijn woning?

Hoe verander ik het profiel voor Mijn woning?

In het kort

In Mijn klantenzone vind je een profiel van je woning terug. Hier kun je de gegevens van je woning invoeren. Op basis hiervan kunnen we je schattingen geven die realistischer en nauwkeuriger zijn.

Hoe vul ik het profiel van Mijn woning in?

Ga naar Mijn klantenzone op het tabblad 'Mijn woning' om je profiel in te vullen. Beantwoord enkele vragen. Het gaat gemakkelijk en snel. Je kan je situatie op elk moment wijzigen.

Waarom is het belangrijk om het profiel van Mijn woning in te vullen?

Dankzij het profiel kunnen we je beter begeleiden bij het monitoren van je verbruik. Hoe dichter het aanleunt bij de werkelijkheid, hoe nauwkeuriger ons advies.

Als je in Vlaanderen woont en geen digitale meter hebt, of als je in Wallonië of in Brussel woont, geen zorgen! Het blijft interessant om je profiel in te vullen. We houden rekening met het profiel van je woning en vergelijken het met gelijkaardige huishoudens met een digitale meter in Vlaanderen. We baseren onze berekeningen op het gemiddelde gas- en elektriciteitsverbruik van deze huishoudens.

! Wij willen je erop wijzen dat dit schattingen zijn en dat we je geen nauwkeurige gegevens kunnen geven. Deze gegevens worden alleen ter informatie gedeeld en niet gebruikt voor facturatiedoeleinden. Er wordt enkel rekening gehouden met het verbruik dat ons door jouw netbeheerder is meegedeeld op het ogenblik van je jaarlijkse afrekenning.

Wat doen we met jouw gegevens?

Om je een nauwkeurige verbruiksmonitoring aan te bieden, werken we samen met een externe partner die een innovatieve oplossing heeft ontwikkeld op basis van artificiële intelligentie. In overeenstemming met ons privacybeleid delen we de gegevens die je hebt ingevuld in Mijn woning (en de gegevens van je digitale meter als je in Vlaanderen woont) met onze partner. De bescherming van je gegevens is heel belangrijk voor ons.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op