Overslaan en naar de inhoud gaan
Welke soorten gebruikers zijn er?

Welke soorten gebruikers zijn er?

In het kort

Mijn klantenzone onderscheidt twee soorten gebruikers. De beheerders worden aangeduid bij de start van het contract en beheren de toegang en de rechten. De gebruikers hebben alleen toegang tot bepaalde klantenreferenties.

Er bestaan twee rollen in Mijn klantenzone.

De beheerders 

De beheerders hebben volledige toegang tot Mijn klantenzone. Ze zijn verantwoordelijk voor het beheer van de gebruikers. Ze maken die aan, wijzigen of schrappen ze, en kennen toegangsrechten toe al naargelang de behoeften van het bedrijf. 

De beheerders worden bepaald bij de ondertekening van het contract. Er kunnen meerdere beheerders worden aangeduid binnen dezelfde organisatie. 

Belangrijk: er is minstens één beheerder nodig per organisatie.

De gebruikers 

De gebruikers hebben enkel toegang tot bepaalde klantenreferenties, die door de beheerders worden bepaald. 

Meer informatie over de aanvraag van toegang tot Mijn klantenzone vindt u in onze veelgestelde vragen over het onderwerp.

 

Nog steeds hulp nodig?