Hoe vraag ik toegang aan?
Wilt u toegang tot Mijn klantenzone aanvragen? Dan hebt u twee opties. Als u zich een eerste keer wil aanmelden, gaat u naar Mijn klantenzone, waar u uw e-mailadres en de bijkomende gegevens invult. Voor beheerrechten moet u ook een bewijsstuk toevoegen. Als u een uitbreiding van uw toegangsrechten wenst, vult u het aanvraagformulier in op het tabblad ‘Bedrijven en referenties’.
Er zijn twee mogelijkheden:
- U hebt zich nog nooit aangemeld bij Mijn klantenzone;
- U beschikt al over toegangsrechten, maar wil die uitbreiden.
U hebt zich nog nooit aangemeld bij Mijn klantenzone?
U moet dan alleen uw e-mailadres invullen op de aanmeldingspagina van Mijn klantenzone.
Het systeem herkent het als een eerste aanmelding en zal u uitnodigen om andere gegevens aan te vullen.
Het zal u eveneens een bewijsstuk vragen dat aantoont dat u toegang nodig hebt.
U ontvangt een e-mail zodra uw toegang is geactiveerd.
Wilt u als bestaande gebruiker uw toegang uitbreiden?
Als u al toegang hebt, maar ook andere klantenreferenties wil raadplegen, vult u het aanvraagformulier voor de extra toegang in. U vindt dat onder het tabblad ‘Bedrijven en referenties’.
Uw beheerder ontvangt dan een aanvraag tot goedkeuring. Zodra de toegang is bijgewerkt, wordt u daarvan op de hoogte gebracht via mail.