Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe beheer je je klantenreferenties

Hoe beheer je je klantenreferenties

In het kort

In Mijn klantenzone kun je gemakkelijk al je leveringsadressen en je contracten - professioneel en privé - groeperen of een extra adres toevoegen.

Wil je een leveringsadres toevoegen in Mijn klantenzone? Of je residentieel contract koppelen aan je account? Dat is perfect mogelijk.

Een klantenreferentie toevoegen in Mijn klantenzone

Als je meerdere klantreferenties bij TotalEnergies hebt, kun je ze allemaal invoeren in Mijn klantenzone . Beweeg hiervoor met je muis over je bedrijfsnaam (of je eigen naam als je een eenmanszaak hebt) rechtsboven in het scherm. Dan verschijnt er een lijst. Open het tabblad 'Mijn klantnummers beheren'. Hierin kun je een nieuwe klantenreferentie toevoegen.  

Afbeelding
image
Afbeelding
image

 

Professionele en residentiële contracten koppelen

Heb je bij ons een leveringscontract afgesloten voor je bedrijf  én je privéwoning? Het is heel goed mogelijk om deze twee klantenreferenties te koppelen aan één account, zoals hierboven beschreven.

 

Een tweede leveringsadres in België toevoegen

Wil je dat jouw bedrijf elektriciteit en/of gas geleverd krijgt op een tweede adres in België? Gebruik het online registratiesysteem om je in een paar klikken te registreren.
 

Ontbrekende producten

Vind je maar één product (aardgas of elektriciteit) terug in Mijn klantenzone en wil je dat ze allebei worden weergegeven? Naargelang je één of meerdere klantenreferenties hebt, moet je als volgt te werk gaan. 

Je hebt maar één klantenreferentie
Vind je in je klantenzone alleen maar je elektriciteit terug en niet je aardgas - of andersom? Gebruik het pijltje onder het leveringsadres en klik op 'Je contracten op dit adres' om te controleren of beide producten op dit adres worden geleverd. Heb je nog vragen? Heb je nog steeds een probleem? Neem contact met ons op via onze chat

Je hebt twee of meer klantenreferenties
Klik dan op de naam van je bedrijf (of je eigen naam). Dan zie je alle klantenreferenties die aan je klantenzone zijn gekoppeld. Lukt het niet? Neem dan contact met ons op via onze chat.

 

Afbeelding
image

 

Heb je een referentie voor gas en een andere voor elektriciteit en wil je deze samenvoegen? Je kunt voor je aanvraag ook contact met ons opnemen via chat. We brengen dat graag zo snel mogelijk voor jou in orde. 

Nog steeds hulp nodig?