Overslaan en naar de inhoud gaan
Waarom krijg ik een betalingsherinnering?

Waarom krijg ik een betalingsherinnering?

Als je je factuur niet betaalt binnen 4 tot 10 dagen na de vervaldatum, krijg je een betalingsherinnering per brief of per e-mail.

 

Brengt een herinnering kosten met zich mee?

Dat hangt ervan af. Is het je eerste herinnering in de laatste 12 maanden, dan hoef je geen extra kosten te betalen. Is het je tweede herinnering in het afgelopen jaar, dan zal er € 7,50 extra gefactureerd worden op je volgende voorschotfactuur.

 

Wat houdt een betalingsherinnering in?

In je betalingsherinnering staan de gegevens van het te betalen bedrag. En je krijgt ook een bankoverschrijving om de betaling te vereenvoudigen. We verwachten dat je de betaling binnen de 15 kalenderdagen uitvoert.

Boven op je betaalgegevens en je overschrijving krijg je ook het document ‘Mijn betalingsgegevens wijzigen’. Uiteraard kan dit ook gewoon in je persoonlijke klantenzone.

 

Hoe kan ik herinneringskosten vermijden?

Betaal via domiciliëring. Deze functie kan je activeren in je persoonlijke klantenzone.

 

Wijzig mijn betalingsvoorkeur

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op