OCMW - Hoe neem je contact op met TotalEnergies om dossiers op te volgen?
Wil je, als OCMW, het dossier van een van onze klanten opvolgen, dan kan je ons contacteren via telefoon of e-mail. Je moet ons enkele specifieke gegevens bezorgen om toegang te krijgen tot het dossier.
Wil je het dossier opvolgen van een van onze klanten die bijstand van je OCMW ontvangt, dan kan je ons op twee manieren contacteren:
- ofwel door het daartoe bestemde telefoonnummer te bellen: 02/224 96 65 (voor Nederlands) of 04/340 64 44 (voor Frans)
- ofwel door ons een e-mail te sturen: [email protected] (voor Nederlands) of [email protected] (voor Frans).
Alleen jij, als OCMW-medewerker, kan dat telefoonnummer en dat e-mailadres gebruiken om ons te contacteren. Geef het nooit door aan je cliënten.
Opgelet: hou de gevraagde gegevens bij de hand
Goed om te weten: voor je ons contacteert, verzamel je de specifieke gegevens die ons toelaten om je toegang te geven tot het gewenste dossier. Dat zijn:
- het bewijs dat de derde partij het noodzakelijke mandaat heeft om ons te contacteren en om toegang te krijgen tot het dossier;
- de klantenreferentie van het dossier bij TotalEnergies (die staat op de factuur van de klant);
- de naam en voornaam van de titularis van het dossier;
- de geboortedatum en het e-mailadres van de klant.