Overslaan en naar de inhoud gaan
Mijn wachtwoord beheren

Mijn wachtwoord beheren

In het kort

Hoe kan ik het wachtwoord voor Mijn Klantenzone beheren?

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

In Mijn klantenzone is het heel gemakkelijk om accountgegevens te wijzigen. Ook je wachtwoord. Klik hiervoor in je account op je klantenreferentie. Daar vind je de knop ‘Mijn wachtwoord wijzigen’. Je vult je nieuw zelfgekozen wachtwoord in en slaat dan vervolgens op. Voor de veiligheid van je account verander je best nu en dan je wachtwoord.
 

 

Afbeelding
uitklapmenu rechtsboven in het scherm

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Geen paniek! Klik bij het inloggen op de optie ‘Wachtwoord vergeten?’. Je belandt automatisch op een nieuwe pagina. Vul daar je e-mailadres in. Dat is hetzelfde e-mailadres waarmee je toegang krijgt tot Mijn klantenzone. Even later valt er een herstelmail in je mailbox. In de e-mail zie je een knop om je wachtwoord te wijzigen. Klik daarop. Let wel: de herstellink is maar één dag geldig. Maak er dus best meteen werk van. Is de herstellink verlopen? Herstart dan het hele proces zoals hierboven beschreven. 
 

Ik heb de e-mail om mijn wachtwoord te resetten niet ontvangen. Wat doe ik?

Wacht enkele minuten en controleer je spamfolder op nieuwe e-mails. Nog altijd geen resetmail? Dan maakte je misschien ergens een kleine schrijffout in het e-mailadres dat je opgaf. Herstart daarom het proces om een nieuw wachtwoord aan te vragen en let zeker op de schrijfwijze, de punt en de juiste domeinnaam.

Heb je geen idee meer met welk e-mailadres je ooit een account bij TotalEnergies aanmaakte? Maak dan best een nieuw account aan. Geef je per ongeluk toch hetzelfde e-mailadres in dat je eerder gebruikte? Dan krijg je een foutmelding en heb je meteen jouw e-mailadres beet. Heb je nog vragen? Stel ze gerust via de chat
 

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op