In orde zijn met je betalingen
Weet je niet helemaal zeker of je alles betaald hebt? Geen probleem. Je kunt zelf alle gegevens bekijken over uitgevoerde betalingen, je resterende saldo of een saldo in jouw voordeel.
Klantenzone
De eenvoudigste manier om snel je klantstatus te controleren, is in je klantenzone. Op de startpagina vind je een overzicht van je betaalstatus. Voor meer details volg je de link 'Mijn facturen', die je op verschillende plaatsen terugvindt.
Als je nog geen account hebt, kan je er heel eenvoudig eentje maken! Het duurt slechts 2 minuutjes. Afspraak in je klantenzone.
Klantendienst
Telefonisch op 02 486 22 00. Kies de optie: "Heb je een vraag over je laatste factuur, je saldo of je betalingen, druk 1". Vervolgens krijg je de volgende vraag: "Wil je je laatste drie facturen je saldo en het overzicht van je betalingen via e-mail ontvangen? Neem een factuur met je klantennummer erbij en druk op 1."
Uiteraard staan onze teams ook altijd voor je klaar om je vragen te beantwoorden via onze contactpagina op onze website.