Het is nu 01.08.2022 en ik voldoe aan de voorwaarden voor de federale verwarmingspremie en ik heb nog niets ontvangen, hoe kan dat?
Als je de federale verwarmingspremie op 01.08.2022 niet hebt ontvangen, kan dat komen doordat je klantgegevens bij ons, je leverancier, niet overeenkomen met de gegevens in het rijksregister, door verschillende schrijfwijzen van naam en/of adres, het gebruik van roepnamen of een EAN-code op een ander adres dan de woonplaats (bv. bij verbouwingen in een doorlopende woning, woonplaats in straat 1 en EAN in achterliggende straat 2).
Nog steeds hulp nodig?
Neem contact met ons op
Bel ons
Betreffende elektriciteit en/of gas of je klantenzone?
Onze producten en diensten?
Je verhuis, een overlijden of een echtscheiding?
De Club-kaart of de pechverhelping van je voertuig?
Wil je je inschrijving voltooien?
Wil je graag klant worden? Goed idée!
