Het energiecontract staat op naam van mijn ex-partner
1 Mijn ex-partner blijft en ik verhuis.
In dit geval hoeft je ex-partner niets te doen, want het contract staat op zijn of haar naam. We vragen jou om een nieuw contract af te sluiten op je nieuwe adres.
Mail naar [email protected].
Pas het aan in je persoonlijke klantenzone.
Bel onze klantendienst op het nummer 078 48 08 88
2 Ik blijf en mijn ex-partner verhuist.
In dit geval vragen we jou om een nieuw contract af te sluiten op je huidige adres en je eigen naam. Je ex-partner die de woning verlaat, kan zijn of haar contract beëindigen. Bezorg ons wel het energieovernamedocument met jullie meterstanden.
Mail naar [email protected].
Pas het aan in je persoonlijke klantenzone.
Bel onze klantendienst op het nummer 078 48 08 88
3 We verhuizen allebei.
Hebben jullie beiden beslist om te verhuizen? Dan moet je ex-partner zijn of haar contract beëindigen. Dat kan door ons het energieovernamedocument te bezorgen.
Mail naar [email protected].
Pas het aan in je persoonlijke klantenzone.
Bel onze klantendienst op het nummer 078 48 08 88