Het energiecontract staat op mijn naam
Staat het contract op jouw naam? Dan zijn er verschillende mogelijkheden.
1 Ik verhuis en mijn ex-partner blijft.
In dit geval beëindig jij het energiecontract op jouw naam, en je partner ondertekent een nieuw contract op zijn of haar naam. Bezorg ons wel je energieovernamedocument.
Mail naar [email protected].
Pas het aan in je persoonlijke klantenzone.
Bel onze klantendienst op het nummer 078 48 08 88.
2 We verhuizen allebei.
Verhuizen jullie allebei? Bezorg ons je energieovernamedocument.
Mail naar [email protected].
Pas het aan in je persoonlijke klantenzone.
Bel onze klantendienst op het nummer 078 48 08 88.
3 Ik blijf en mijn ex-partner verhuist.
In dit geval hoef je niets te doen. Het energiecontract blijft op jouw naam staan. Je ex-partner moet wel een nieuw energiecontract afsluiten op zijn of haar naam en op zijn of haar nieuwe adres.