Overslaan en naar de inhoud gaan
Er staat een fout (bv. naam van overleden echtgeno(o)t(e)) in mijn persoonlijke gegevens in het energiecontract.

Er staat een fout (bv. naam van overleden echtgeno(o)t(e)) in mijn persoonlijke gegevens in het energiecontract.

Een fout in je persoonlijke gegevens kan de reden zijn dat je de federale verwarmingspremie niet hebt ontvangen.

Je persoonlijke gegevens kan je altijd aanpassen in My TotalEnergies, je persoonlijke klantenzone op deze website of in de app.

Als je de federale verwarmingspremie niet hebt ontvangen op 01.08.2022, kan je een aanvraag indienen bij de FOD Economie. Het formulier daarvoor verschijnt pas vanaf 1 augustus 2022 op de website van de FOD Economie of je kan het aanvragen via hun contactcenter. Om van de federale verwarmingspremie te genieten, moet je de aanvraag vóór 15 oktober 2022 indienen. Als je het formulier na die datum indient, wordt de federale verwarmingspremie je niet meer toegekend.

Het is zinloos omTotalEnergies of het contactcenter van de FOD Economie te contacteren voor 1 augustus 2022. Als je de premie niet hebt gekregen, wordt je aanvraag pas na die datum behandeld.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op