Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe beheer ik mijn wachtwoord?

Hoe beheer ik mijn wachtwoord?

In het kort

Wilt u het wachtwoord voor Mijn klantenzone wijzigen? Bent u het vergeten of ontvangt u niet de e-mail die u toelaat om het in te stellen? Lees hoe u uw wachtwoord eenvoudig beheert.

Uw wachtwoord wordt op een beveiligde manier beheerd. U kan het eenvoudig wijzigen, zelfs wanneer u het vergeten bent.

Uw wachtwoord wijzigen 

U kan uw wachtwoord makkelijk wijzigen in Mijn klantenzone, net zoals uw andere accountgegevens: 

  • Meld u aan bij Mijn klantenzone en surf naar het tabblad ‘Mijn account’;
  • Selecteer ‘Wachtwoord en beveiliging’;
  • Klik op de knop ‘Mijn wachtwoord wijzigen’;
  • Voer uw nieuwe wachtwoord in en sla het op.

Tip: om uw account bij TotalEnergies nog veiliger te maken, raden we u aan om uw wachtwoord regelmatig te veranderen.

Wachtwoord vergeten 

Bent u uw wachtwoord vergeten? 

  • Klik op de optie ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’;
  • U wordt doorverwezen naar speciale pagina. Voer het e-mailadres in waarmee u zich gewoonlijk aanmeldt bij Mijn klantenzone;
  • U ontvangt vervolgens een e-mail met een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. 

* Opgelet: de link is slechts 24 uur geldig. Daarna moet u de procedure opnieuw doorlopen.

E-mailadres vergeten 

Herinnert u zich het e-mailadres niet dat aan Mijn klantenzone is gekoppeld? Dan maakt u beter een nieuw account aan. 

Als het systeem uw e-mailadres herkent, nodigt het u uit om een nieuw wachtwoord te kiezen.

Geen e-mail om wachtwoord opnieuw in te stellen 

Ontvangt u geen e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen? 

  • Controleer uw map ‘Ongewenste e-mails / spam’;
  • Ga na of u het correcte e-mailadres hebt ingevoerd;
  • Indien nodig doorloopt u de procedure opnieuw via ‘Wachtwoord vergeten’. 

Als al die controles niets uithalen, neemt u contact op met onze klantendienst.

 

Nog steeds hulp nodig?