Hoe beheer ik mijn wachtwoord?
Wilt u het wachtwoord voor Mijn klantenzone wijzigen? Bent u het vergeten of ontvangt u niet de e-mail die u toelaat om het in te stellen? Lees hoe u uw wachtwoord eenvoudig beheert.
Uw wachtwoord wordt op een beveiligde manier beheerd. U kan het eenvoudig wijzigen, zelfs wanneer u het vergeten bent.
Uw wachtwoord wijzigen
U kan uw wachtwoord makkelijk wijzigen in Mijn klantenzone, net zoals uw andere accountgegevens:
- Meld u aan bij Mijn klantenzone en surf naar het tabblad ‘Mijn account’;
- Selecteer ‘Wachtwoord en beveiliging’;
- Klik op de knop ‘Mijn wachtwoord wijzigen’;
- Voer uw nieuwe wachtwoord in en sla het op.
Tip: om uw account bij TotalEnergies nog veiliger te maken, raden we u aan om uw wachtwoord regelmatig te veranderen.
Wachtwoord vergeten
Bent u uw wachtwoord vergeten?
- Klik op de optie ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’;
- U wordt doorverwezen naar speciale pagina. Voer het e-mailadres in waarmee u zich gewoonlijk aanmeldt bij Mijn klantenzone;
- U ontvangt vervolgens een e-mail met een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
* Opgelet: de link is slechts 24 uur geldig. Daarna moet u de procedure opnieuw doorlopen.
E-mailadres vergeten
Herinnert u zich het e-mailadres niet dat aan Mijn klantenzone is gekoppeld? Dan maakt u beter een nieuw account aan.
Als het systeem uw e-mailadres herkent, nodigt het u uit om een nieuw wachtwoord te kiezen.
Geen e-mail om wachtwoord opnieuw in te stellen
Ontvangt u geen e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen?
- Controleer uw map ‘Ongewenste e-mails / spam’;
- Ga na of u het correcte e-mailadres hebt ingevoerd;
- Indien nodig doorloopt u de procedure opnieuw via ‘Wachtwoord vergeten’.
Als al die controles niets uithalen, neemt u contact op met onze klantendienst.