Overslaan en naar de inhoud gaan
Wat als ik mijn injectiefactuur niet kan goedkeuren?

Wat als ik mijn injectiefactuur niet kan goedkeuren?

In het kort

De tool krijgt een onderhoud, het IBAN ontbreekt, het factuurnummer is fout ... Allerlei factoren kunnen ervoor zorgen dat u uw injectiefactuur niet kan goedkeuren. We tonen u hoe u dat oplost.

Diverse factoren kunnen ervoor zorgen dat u de injectiefactuur van uw bedrijf niet kan goedkeuren in de Selfbilling-tool. We overlopen ze hier en vertellen u wat u het best doet.

  • Een foutmelding verschijnt omdat de tool een onderhoud krijgt. Wacht tot het onderhoud voorbij is en meld u iets later opnieuw aan bij Mijn klantenzone.
  • Het IBAN waarop we het bedrag van de injectiefactuur moeten storten, ontbreekt. In Mijn klantenzone kunt u Selfbilling niet opstarten als het rekeningnummer niet is opgegeven. Er zal een banner verschijnen om u dat te laten weten. Vraag een bankattest aan bij de bank van uw bedrijf en bezorg het via Mijn klantenzone door op de banner te klikken of door naar het tabblad ‘Mijn betaalvoorkeuren’ te gaan.
  • Laat het systeem alleen de aanmaak van een papieren factuur toe? Vraag een bankattest van uw bedrijf aan bij uw financiële instelling en geef het door aan uw contactpersoon. Die persoon zal het nodige doen, zodat u via de Selfbilling-tool kan factureren.
  • Het factuurnummer is identiek aan dat van een vorige factuur. Pas het nummer aan, want elke injectiefactuur moet een ander nummer hebben.

 

Nog steeds hulp nodig?