Overslaan en naar de inhoud gaan
Een aanmaning voor een betaalde factuur. En nu?

Een aanmaning voor een betaalde factuur. En nu?

In het kort

Hebt u een aanmaning voor een betaalde factuur ontvangen? Misschien hebben uw betaling en onze aanmaning elkaar gekruist, of was de mededeling bij de overschrijving fout. Stuur in dat geval een e-mail naar uw contactpersoon bij TotalEnergies.

Heeft uw bedrijf een aanmaning ontvangen, terwijl u de factuur in kwestie al betaald hebt? Misschien hebben onze gegevens elkaar gekruist of was de gestructureerde mededeling fout.

Uw betaling en onze aanmaning hebben elkaar gekruist

Hebt u de factuur minder dan 4 dagen na de aangegeven vervaldatum betaald? Dan moet u geen rekening houden met onze aanmaning. We zullen u geen kosten aanrekenen.

Als, daarentegen, we uw betaling 4 dagen na de vervaldatum ontvangen, bent u ons helaas aanmaningskosten verschuldigd.

Een probleem met de mededeling

Als u niet de correcte gestructureerde mededeling hebt gebruikt bij de betaling van de factuur, dreigt de betaling verkeerd verwerkt te worden in onze boekhouding. 

Stuur in dat geval een e-mail naar uw vaste contactpersoon bij TotalEnergies. U vindt de contactgegevens van die persoon op elke factuur die we aan uw bedrijf hebben gericht. Vermeld in uw e-mail het nummer van de factuur in kwestie en voeg een betalingsbewijs toe. 

Nog steeds hulp nodig?