Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe geef ik mijn rekeningnummer door aan TotalEnergies?

Hoe geef ik mijn rekeningnummer door aan TotalEnergies?

Betaal je via domiciliëring ? Dan storten we terug via datzelfde nummer. Betaal je via overschrijving, dan storten we terug op het rekeningnummer dat bij ons gekend is. Je kan dat rekeningnummer altijd raadplegen of aanpassen in je persoonlijke klantenzone ‘My Totalenergies’ op onze website. Of download onze app “TotalEnergies Power & Gas” in de app store en kijk daar je betalingsvoorkeuren na. Je vindt die terug onder facturen.

Heb je nog geen persoonlijk klantenzone? Dan is het nu het moment om er een aan te maken en dat is heel gemakkelijk:

  • Je bezoekt de website totalenergies.be en klikt rechts bovenaan op “Mijn klantenzone”.  
  • Geef daar je e-mailadres in.  
  • Je ontvangt een e-mail om een wachtwoord te kiezen. Hou de eerste keer altijd een factuur bij de hand. Indien nodig, gaan we je klantnummer vragen. 
  • En zo simpel is het om toegang te krijgen tot je klantenzone, waar je altijd je facturen kan raadplegen, én je betalingsvoorkeuren kan aanpassen.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op