Hoe maak ik Mijn klantenzone aan?
In het kort
Samenvatting: Wilt u een klantenzone aanmaken? Volg deze stappen: surf naar Mijn klantenzone en vul de gevraagde gegevens in. Onze teams kijken ze vervolgens na. Zodra de gegevens zijn goedgekeurd, hebt u op elk ogenblik toegang tot Mijn klantenzone.
Om toegang te krijgen tot Mijn klantenzone, volgt u deze procedure:
- Surf naar Mijn klantenzone;
- Volg de stappen en vul de gevraagde gegevens in;
Wanneer u zich een eerste keer aanmeldt, landt u op een pagina waar u het account-type moet kiezen:
- Maak een account voor uw bedrijf
- Maak een account voor een bedrijf: u hebt een mandaat om de energiecontracten van derde bedrijven te beheren
- Voeg u toe aan een bestaand account
- Onze teams kijken de gegevens na. Dat kan enkele dagen duren;
- U ontvangt een e-mail met de melding dat Mijn klantenzone is aangemaakt en krijgt een link naar het platform. U hebt daarna meteen toegang tot uw platform.
Een account verwijderen / deactiveren?
Wilt u uw account verwijderen of deactiveren? Neem contact met ons op via het daarvoor voorziene formulier. Wij doen het nodige en melden u via e-mail wanneer uw account is verwijderd of gedeactiveerd.