Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe maak ik Mijn klantenzone aan?

Hoe maak ik Mijn klantenzone aan?

In het kort

Samenvatting: Wilt u een klantenzone aanmaken? Volg deze stappen: surf naar Mijn klantenzone en vul de gevraagde gegevens in. Onze teams kijken ze vervolgens na. Zodra de gegevens zijn goedgekeurd, hebt u op elk ogenblik toegang tot Mijn klantenzone.

Om toegang te krijgen tot Mijn klantenzone, volgt u deze procedure: 

  1. Surf naar Mijn klantenzone;
  2. Volg de stappen en vul de gevraagde gegevens in; 

Wanneer u zich een eerste keer aanmeldt, landt u op een pagina waar u het account-type moet kiezen: 

  • Maak een account voor uw bedrijf
  • Maak een account voor een bedrijf: u hebt een mandaat om de energiecontracten van derde bedrijven te beheren
  • Voeg u toe aan een bestaand account 

 

  1. Onze teams kijken de gegevens na. Dat kan enkele dagen duren;
  2. U ontvangt een e-mail met de melding dat Mijn klantenzone is aangemaakt en krijgt een link naar het platform. U hebt daarna meteen toegang tot uw platform.

 

Een account verwijderen / deactiveren? 

Wilt u uw account verwijderen of deactiveren? Neem contact met ons op via het daarvoor voorziene formulier. Wij doen het nodige en melden u via e-mail wanneer uw account is verwijderd of gedeactiveerd.  

 

 

Nog steeds hulp nodig?