Overslaan en naar de inhoud gaan
Mijn bedrijf is naar een nieuwe locatie verhuisd. Gaan jullie de energiefactuur annuleren?

Mijn bedrijf is naar een nieuwe locatie verhuisd. Gaan jullie de energiefactuur annuleren?

In het kort

Dateert de factuur die je bedrijf op het oude adres heeft ontvangen van ten laatste de 10e van de maand? Dan hoef je ze niet te betalen. Bezorg ons snel het nieuwe adres.

Heeft je bedrijf een energiefactuur ontvangen op zijn oude adres? Als de factuur dateert van ten laatste de 10e van de maand, dan hoef je dat bedrag niet te betalen. 

Meld ons zo snel mogelijk de verhuis naar je nieuwe locatie zodat wij je contract voor het oude adres kunnen beëindigen en jij kan intekenen op een nieuw energiecontract voor je nieuwe werkplek. Doe dat uiterlijk 14 dagen na de officiële verhuisdatum op een van de volgende drie manieren: 

  1. via de chat
  2. via een e-mail naar [email protected] 
  3. telefonisch op 02 486 21 21.

Welke gegevens moet ik aan TotalEnergies bezorgen? 

  • de datum waarop je bedrijf in de nieuwe ruimtes trekt 
  • het oude adres (waar je nu nog je zaak uitbaat) 
  • het nieuwe adres (waar je bedrijf binnenkort intrekt) 
  • de EAN-code en/of het nummer van de meter(s) op dat nieuwe adres 
  • de meterstanden van je nieuwe ruimtes op de verhuisdatum 
  • het energieovernamedocument (EOD), correct ingevuld en ondertekend door jou (de overnemer van de energie op het nieuwe adres) en de vertrekkende klant (de vorige huurder of de eigenaar van de ruimtes).

Hoe teken ik in op een nieuw contract

Wil je intekenen op een nieuw contract voor de levering van energie op het nieuwe adres van je bedrijf? Volg deze stappen: 

Je ontvangt een offerte voor elk product. Je kan dan het product kiezen dat het best bij je past en je nieuwe contract ondertekenen. 

Bespreek en bevestig je je contract liever met een van onze energie-experts? Geen probleem. Contacteer ons via e-mail ([email protected]), telefonisch op 02 486 21 21 of via onze chat.

Nog steeds hulp nodig?