Overslaan en naar de inhoud gaan
Waarom ziet mijn jaarafrekening er anders uit?

Waarom ziet mijn jaarafrekening er anders uit?

Sinds 1 januari 2022 sturen we je vereenvoudigde facturen zodat je in een oogopslag de informatie vindt die je in je jaarlijkse afrekening zoekt. Je ontvangt voortaan vereenvoudigde facturen omdat de Belgische regelgeving is veranderd voor alle energieleveranciers. Voor het gemak van de consumenten en omdat veel mensen hun energiefacturen niet begrepen is op 1 januari 2022 een nieuw Koninklijk Besluit in werking getreden. Het doel ervan is energiefacturen begrijpelijker maken voor alle klanten. 

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op

Contact chat

Chat met ons

Elke werkdag van 8 uur tot 21:30 en zaterdag van 9 tot 14 uur.

Naar de chat

Contact phone

Bel met ons

Elke werkdag van 8 tot 19 uur en zaterdag van 9 tot 14 uur.

Bel ons

Contact press

Je bent journalist?

Lees onze persberichten.

Klik hier