Overslaan en naar de inhoud gaan
Je hebt een probleem met je domiciliëring

Je hebt een probleem met je domiciliëring

Er zijn verschillende oorzaken mogelijk:

  • We hebben één of meer facturen proberen te betalen via domiciliëring, maar de betaling is telkens mislukt. In dat geval zet ons systeem de domiciliëring automatisch stop.
  • Je hebt een of meer facturen betwist en deze zijn in afwachting geblokkeerd. Tijdens die periode gebeuren er geen nieuwe betalingen via domiciliëring.
  • Je hebt gekozen voor de 'Overschrijving' betalingswijze en we hebben van jou geen domiciliëringsaanvraag ontvangen bij je inschrijving of via een SEPA-formulier.
  • Je hebt gekozen voor de betalingswijze waar enkel de voorschotten betaald worden via domiciliëring. De afrekening moet betaald worden via een overschrijving.
  • Je bent een voormalige TotalEnergies-klant die na meer dan een jaar opnieuw klant wordt bij TotalEnergies. Dan is je klantnummer ingevoerd met een domiciliëring, maar bestaat er geen mandaat meer voor de bank. Er gebeuren geen afhoudingen meer. Neem in dat geval contact op met onze diensten om het probleem op te lossen 
  • Je voorschotfactuur is nog niet vervallen of er hoeft niets afgehouden te worden.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op