Overslaan en naar de inhoud gaan
Ik wil mijn domiciliëring annuleren

Ik wil mijn domiciliëring annuleren

Je hebt je bedacht

Wil je je domiciliëring annuleren? Je kunt dit op verschillende manieren doen.

  • Je kunt de domiciliëring annuleren via je klantenzone.
  • Per post of per e-mail: de aanvraag wordt intern behandeld.
  • Je belt naar ons callcenter, dat de domiciliëring annuleert
  • Naast de drie bovenstaande opties kun je de domiciliëring ook stopzetten via je home banking of self banking.

 

Onaangename verrassing

Als je een grote afrekening ontvangt en de afhouding al gebeurd is, dan kun je altijd contact opnemen met je bank om de afhouding te weigeren. Het SEPA-reglement voorziet een periode van acht weken om verzet aan te tekenen. In een dergelijk geval hoef je de domiciliëring niet te annuleren.

 

Verkeerde handeling

Als je je domiciliëring per ongeluk hebt geannulleerd via je klantenzone, kun je ze onmiddelijk opnieuw activeren via je klantenzone.

Als je per ongeluk de bankopdracht of je rekening hebt geblokkeerd, dan moet je deze blokkering opheffen bij je bank via home banking of self banking. Als de blokkering blijft bestaan, moet je dat laten weten aan onze diensten en een nieuwe bankopdracht laten opmaken om het probleem op te lossen.

Als je per ongeluk een domiciliëring hebt aangevraagd die je wenst te annuleren, kun je de annulering aanvragen via je klantenzone of via je bank. Je kunt ook ons callcenter bellen of een e-mail of brief sturen om de domiciliëring te annuleren.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op