Overslaan en naar de inhoud gaan
Mijn account deactiveren

Mijn account deactiveren

Nee, je kunt je account niet zelf deactiveren. De gegevens in je klantenzone zijn van jou en maken het mogelijk om een bijna compleet beeld van je situatie te hebben. Daarom zorgen we ervoor dat de account maximaal toegankelijk blijft.

 

Handmatig deactiveren

Wil je toch je account deactiveren? Dan zal een van onze medewerkers dit uiteraard doen. Je kunt met ons contact opnemen via de chat of via het contactformulier. We zullen het nodige doen. Zodra je account gedeactiveerd is, ontvang je een e-mail.

 

Contract beëindigen

Wanneer je contract wordt beëindigd, is je klantenzone niet meer toegankelijk na een bepaalde periode. Wacht dus niet te lang als je facturen wil ophalen.

Als je klant wordt bij TotalEnergies, wordt een nieuwe referentie aangemaakt. En die moet gekoppeld worden aan een nieuwe klantenaccount.

Je kunt op elk moment al je persoonlijke informatie opvragen. Ga naar je klantenzone, naar de tab 'Mijn voorkeuren' en de rubriek 'Mijn privacy'.

Nog steeds hulp nodig?

Neem contact met ons op