Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe beheer ik de gebruikers?

Hoe beheer ik de gebruikers?

In het kort

Het tabblad ‘Gebruikersbeheer’ stelt de beheerder in staat om de toegang tot Mijn klantenzone te beheren. De beheerder kan gebruikers aanmaken, wijzigen of schrappen, en hun rollen bepalen door de toegang te beperken tot de relevante referenties.

Het tabblad ‘Gebruikersbeheer’ geeft u als beheerder de mogelijkheid om de toegang tot Mijn klantenzone eenvoudig te beheren.

Wat is de rol van de beheerder? 

De beheerder heeft volledige toegang tot Mijn klantenzone. Deze persoon kan: 

  • nieuwe gebruikers aanmaken
  • de rol van elke gebruiker bepalen door de toegang te beperken tot de relevante klantenreferenties
  • gebruikers bewerken of schrappen 

Meer informatie over de aanmaak van gebruikers vindt u bij onze veelgestelde vragen over het thema.

 

Nog steeds hulp nodig?