Hoe wijzig ik mijn gegevens
Ga naar Mijn klantenzone om je contactgegevens en je toestemmingen voor het gebruik van je gegevens te wijzigen en om deze gegevens in een overdraagbaar formaat te downloaden.
In Mijn klantenzone kun je je contactgegevens en privacyvoorkeuren wijzigen.
Je contactgegevens updaten
Om je contactgegevens te wijzigen, ga je naar Mijn klantenzone, kies je het tabblad 'Mijn voorkeuren' en vervolgens 'Mijn contactgegevens'. Hier kun je je telefoonnummer en facturatieadres updaten.
Houd er echter rekening mee dat niet mogelijk is om je andere persoonlijke gegevens te wijzigen, zoals je bedrijfsnaam (of je eigen naam als je een eenmanszaak hebt). Als je nog vragen hebt, kan je altijd contact met ons op nemen via chat.
Je toestemmingen wijzigen
Wil je de toestemmingen voor het gebruik van je gegevens wijzigen? Klik op de bedrijfsnaam (of je eigen naam) in Mijn klantenzone en vervolgens op 'Mijn voorkeuren' en 'Mijn privacy'.
Je kunt per categorie al dan niet toestemming geven:
- verschuif de balk naar links om geen toestemming te geven;
- als je de balk naar rechts verschuift, verschijnt er een vinkje ter goedkeuring.
Vergeet op het einde niet op de knop 'Toepassen' te klikken om je wijzigingen op te slaan.
Je gegevens downloaden
De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) geeft je het recht om je persoonsgegevens in een overdraagbaar formaat op te vragen.
Op dezelfde plaats ('Mijn voorkeuren'/'Mijn privacy') kun je het gewenste document downloaden als pdf- of CSV-bestand.