Een probleem in Mijn klantenzone
Kun je niet inloggen in Mijn klantenzone? Heb je geen bevestigingsmail ontvangen om je account aan te maken? Ondervind je problemen met je e-mailadres? Lees hier hoe je ze eenvoudig kunt oplossen.
Problemen met het aanmaken van of inloggen in Mijn klantenzone? Lees hier hoe je ze kunt oplossen.
Je kunt niet inloggen
Kun je niet inloggen in Mijn klantenzone wanneer je net je account hebt aangemaakt? Controleer of alle ingevoerde gegevens helemaal correct zijn. Een kleine schrijffout in je e-mailadres kan ervoor zorgen dat je geen toegang krijgt tot je account. Het is belangrijk dat je registratie volledig veilig gebeurt, zodat onbevoegden geen toegang kunnen krijgen tot Mijn klantenzone.
Je hebt geen bevestigingsmail ontvangen
Wanneer je je account aanmaakt, ontvang je een e-mail met een link waarmee je je registratie kunt bevestigen. Heb je de e-mail niet ontvangen? Controleer of hij niet in de spamfolder is beland. Nog altijd geen e-mail ontvangen? Registreer je opnieuw om je account aan te maken en zorg ervoor dat er geen typefouten of andere fouten in je naam en je e-mailadres staan, of neem contact met ons op via chat.
Het e-mailadres is al in gebruik
Wanneer je een account aanmaakt, geeft het systeem aan dat je e-mailadres al in gebruik is. Wat is de reden? Waarschijnlijk heb je eerder al een account aangemaakt bij TotalEnergies.
Het systeem stuurt je dan een uitnodiging naar het opgegeven e-mailadres om een nieuw wachtwoord te kiezen. Zodra je je keuze hebt gemaakt, kan je inloggen in Mijn klantenzone. Je klantenreferentie wordt dan automatisch aan dat account gekoppeld.
E-mailadres wijzigen
Wil je een ander e-mailadres koppelen aan Mijn klantenzone? Heel eenvoudig: je kunt je accountgegevens gemakkelijk wijzigen op het tabblad 'Mijn account' - van je e-mailadres tot je bedrijfsnaam en wachtwoord. Klik op 'Opslaan' wanneer je je wijzigingen hebt ingevoerd.