Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoe ver staat mijn inschrijving bij TotalEnergies?

Hoe ver staat mijn inschrijving bij TotalEnergies?

In het kort

Bent u klant geworden? Proficiat! We controleren uw gegevens voordat we u een bevestigingsmail sturen. Zo zijn we zeker dat élk detail klopt en starten we op een fijne manier! 

Schreef u zich onlangs in op onze website of via onze klantendienst om uw bedrijf van energie te voorzien, maar hebt u nog geen bevestiging ontvangen? Geen zorgen. Het kan vijf tot tien dagen duren voor u uw welkomstmail ontvangt, evenals de officiële, definitieve bevestiging van uw inschrijving en de overname van uw energielevering door TotalEnergies. 

Wij controleren uw inschrijving 

Waarom deze termijn? We hebben wat tijd nodig om uw klantgegevens te valideren  en de overname van uw energielevering te bevestigen aan uw vorige leverancier. De controle van uw gegevens (zoals de EAN-codes van uw elektriciteits- en/of gasmeter) kan enkele dagen duren, afhankelijk van de contactgegevens waarover we beschikken. Vermeld bij uw inschrijving dus zeker uw e-mailadres en uw telefoonnummer.

Geen nieuws?

Hebt u na uw inschrijving geen welkomstmail van TotalEnergies ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of bel naar 02/486 21 21. 

Nog steeds hulp nodig?