Overslaan en naar de inhoud gaan
Waarom heb ik niet het volledige bedrag van de creditnota van TotalEnergies ontvangen?

Waarom heb ik niet het volledige bedrag van de creditnota van TotalEnergies ontvangen?

In het kort

Als je niet het volledige bedrag van je creditnota hebt ontvangen, komt dat omdat wij het bedrag van de factuur of facturen die je nog niet hebt betaald, in mindering hebben gebracht. 

Je hebt van ons een creditnota op je gas- en/of elektriciteitsfactuur ontvangen. Dit betekent dat je rekening bij TotalEnergies een positief saldo heeft en dat je recht hebt op een terugbetaling van ons. 
 

Een eenvoudige verklaring 

Toch heb je niet het volledige bedrag ontvangen dat op je creditnota staat. Dat verbaast je. Maak je geen zorgen, er is een eenvoudige verklaring voor: als er openstaande facturen waren op het moment dat wij de creditnota verstrekten, werd het bedrag van die facturen afgetrokken van het bedrag dat wij je moesten terugbetalen. Daarom kreeg je enkel het verschil op je rekening teruggestort. 
 

Vermijd verrassingen in de toekomst 

Wilt je dit soort verrassingen in de toekomst vermijden? We raden je aan om je betalingen via een bankdomiciliëring uit te voeren. Om deze domiciliëring te activeren, ga je naar Mijn klantenzone voor professionals, of vul je dit aanvraagformulier in. 

Afbeelding
image

 

Afbeelding
image

 

Afbeelding
image

 

Afbeelding
image

Nog steeds hulp nodig?