Vraag van onze klanten: hoe weet ik hoeveel ik nog moet betalen? Hoe kan ik mijn betalingsmethode wijzigen?
Er komen hierover dan ook elke dag tientallen vragen en verzoeken binnen: Hoe groot is mijn openstaand saldo? Kan ik een overzicht krijgen van mijn betalingen? Of een duplicaat van een factuur? Hoe kan ik mijn betalingsmethode wijzigen?
Mijn Klantenzone: "mijn facturen"
We blijven vanzelfsprekend altijd bereid om vragen te beantwoorden, telefonisch of per e-mail. Maar dat is niet genoeg. Soms wil je als klant rechtstreeks toegang hebben tot informatie over je facturen, zonder ons eerst te moeten bellen.
Daarom hebben we een beveiligde online service gecreëerd die je toegang geeft tot al je persoonlijke gegevens. Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in, en betreed de geheime kamer van je TotalEnergies-contract: mijn klantenzone. Daar kun je onder andere je gegevens raadplegen en eventueel wijzigen.
Zoals je ziet in de volgende illustratie, toont de pagina 'Mijn facturen' van Mijn Klantenzone je op een heldere en overzichtelijke manier:
- je betaalsituatie: nog te betalen, vervallen enz.
- het overzicht van de facturen: referentie, bedrag, einddatum, betaalstatus enz.
- je betaalmethode, met de mogelijkheid deze te wijzigen.
Je kan uiteraard ook zelf je domiciliëring regelen via internetbankieren. In dat geval moet je ons enkel je bankrekeningnummer en het domiciliëringsnummer te bezorgen.
Wacht dus niet langer om je in te schrijven op deze online service die je op elk moment toegang geeft tot het overzicht van je facturen en je betaalsituatie.